Bomberka unisex Chinese New Year Rodeo Image 1 Bomberka unisex Chinese New Year Rodeo Image 2 Bomberka unisex Chinese New Year Rodeo Image 3 Bomberka unisex Chinese New Year Rodeo Image 4 Bomberka unisex Chinese New Year Rodeo Image 5 Bomberka unisex Chinese New Year Rodeo Image 6 Bomberka unisex Chinese New Year Rodeo Image 7

Bomberka unisex Chinese New Year Rodeo

zł 529,00
Wybierz Rozmiar

Klasycznemu fasonowi bomberki nadaliśmy nowy styl, tworząc bomberkę unisex Chinese New Year Rodeo. Kurtka jest inspirowana kultowymi chińskimi motywami noworocznymi, a jej niebywała oryginalność doskonale podkreśli twój styl.

  • Wąski krój – bardziej dopasowany do sylwetki
  • Unisex
  • Zapięcie na zatrzask
  • Wyszywana grafika
  • Dwie przednie kieszenie na zatrzaski
  • Mankiety i obszycie ze ściągaczem
  • Kontrastowa podszewka ze zwierzęcym nadrukiem
  • Kieszeń wewnętrzna z metką Stay Lucky
  • Zawieszka na szczęście w złotym kolorze

Podszewka tej kurtki jest wykonana w 100% z materiałów pochodzących z recyklingu. Każda kurtka to nawet do 10 przetworzonych butelek, dzięki czemu mniej z nich trafia na wysypiska śmieci lub zanieczyszcza oceany.

XS/S: 86 – 96 cm

S/M: 91 – 101 cm

M/L: 96 – 106 cm

L/XL: 101 – 111 cm

  • Model: Wzrost 6ft 2in. Klatka piersiowa 39in
  • Odzież na modelu(-ce): M

Prążek:
elastane 1%, cotton 30%, polyester 69%
typu shell:
polyamide (nylon) 100%
Podszycie:
Poliester z recyklingu 100%
Podszewka:
polyester 100%
Wybielanie:
nie wybielać
Suszenie:
nie suszyć w suszarce
Pranie chemiczne:
nie prać chemicznie
Pranie:
prać w pralce – w niskiej temperaturze (30°C)

Dostawa standardowa zł 20,00

Zwróć artykuł(y) przy pomocy naszego internetowego portalu zwrotów. Możesz również zwracać artykuły w oficjalnych sklepach Superdry w kraju zakupu.

Produkty muszą być w oryginalnym stanie. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce zwrotów.

Uwaga: ze względów higienicznych nie oferujemy wymiany ani zwrotów w przypadku bielizny/ strojów kąpielowych/ kosmetyków, chyba że są w oryginalnym, nieotwartym opakowaniu. Nie wpływa to na ustawowe prawa klienta.