Moje kontoLista życzeń

Polityka prywatności Superdry

Prywatność ma znaczenie

Prywatność użytkownika i bezpieczeństwo jego danych mają w Superdry bardzo duże znaczenie. Kiedy użytkownik podaje nam jakiekolwiek dane osobowe, postępujemy wówczas zgodnie z poniższymi Czterema Kluczowymi Zasadami:

DBANIE O UŻYTKOWNIKA

wykorzystujemy i przetwarzamy dane użytkownika, aby pomóc mu jak najlepiej wykorzystać relację z nami – i czynimy to zawsze zgodnie z prawem.

BEZPIECZEŃSTWO

przechowujemy dane użytkownika w zamknięciu – w bezpiecznym środowisku, do którego dostęp jest wysoce ograniczony.

OTWARTOŚĆ

dążymy do zachowania pełnej przejrzystości w odniesieniu do gromadzonych przez nas danych i powodów, dla których je gromadzimy.

KONTROLA

oddajemy kontrolę użytkownikowi. Użytkownik jest uprawniony do wnioskowania o wgląd do danych, które przechowujemy na jego temat, oraz o ich usunięcie.

Niniejsza polityka określa szczegółowo te zasady oraz opisuje nasze codzienne starania o ich przestrzeganie i poszanowanie.

Zależy nam na otwartym informowaniu użytkownika o następujących kwestiach:

Kim jesteśmy.
Jakie gromadzimy informacje.
W jaki sposób wykorzystujemy dane użytkownika.
Dlaczego w taki sposób wykorzystujemy dane użytkownika.

Zależy nam również na informowaniu użytkownika w wyczerpujący sposób o przysługujących mu uprawnieniach oraz o tym, jak możemy pomóc mu w zachowaniu kontroli nad danymi.

Asset 2
2. Kim jesteśmy.

Wielu użytkowników słyszało prawdopodobnie o marce „Superdry”. Podobnie jednak jak w przypadku wielu innych organizacji, za marką stoi określona korporacyjna struktura biznesowa.

Superdry to nazwa handlowa grupy spółek Superdry Plc. Superdry Plc z siedzibą pod adresem: Unit 60, The Runnings, Cheltenham, Gloucestershire GL51 9NW, Wielka Brytania, jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Londynie (London Stock Exchange). Superdry Plc posiada wiele zależnych spółek operacyjnych (nazywanych łącznie w niniejszej polityce „Superdry” lub zaimkami „my”, „nas” i „nasze”), które wykonują dla nas różne zadania i prowadzą różne obszary naszej działalności na całym świecie. 

Ta część grupy Superdry, z którą użytkownik utrzymuje kontakt, jest zwykle także podmiotem przetwarzającym jego dane osobowe, który w związku z tym pełni funkcję administratora danych osobowych użytkownika. Istnieją na przykład należące do nas w całości spółki handlowe, które prowadzą w naszym imieniu sklepy na całym świecie. Nazwa podmiotu, od którego użytkownik zakupił produkt, zwykle znajduje się na otrzymanym przez niego paragonie. Mamy także spółkę pod nazwą Supergroup Internet Limited, która prowadzi handel elektroniczny i działalność internetową – z wyjątkiem USA, gdzie zadania te realizuje spółka Superdry Retail LLC.

Niezależnie od miejsca zamieszkania użytkownika i części naszej grupy, która jest administratorem jego danych osobowych, wszelkie zapytania dotyczące danych osobowych użytkownika obsługiwane będą przez Superdry Plc. Oznacza to, że jesteśmy odpowiedzialni za podejmowanie decyzji o tym, w jaki sposób i z jakich przyczyn wykorzystywane są dane osobowe użytkownika. Naszym obowiązkiem jest także zapewnienie bezpieczeństwa oraz zgodnego z prawem postępowania z danymi. 

Należy zauważyć, że Superdry to przedsiębiorstwo prowadzące działalność w wielu kanałach. Oznacza to, że produkty marki Superdry sprzedajemy także innym podmiotom detalicznym.  Prowadzimy również działalność franczyzową, dlatego wiele naszych sklepów prowadzonych jest przez licencjonowanych i zaufanych franczyzobiorców, a nie bezpośrednio przez nas. W przypadku zakupu produktów Superdry od innego sprzedawcy lub jednego z naszych franczyzobiorców te właśnie podmioty są odpowiedzialne za obsługę danych osobowych użytkownika. Dodatkowe informacje można znaleźć w polityce prywatności tych podmiotów.

Asset 2
3. Dlaczego przetwarzamy dane użytkownika.

Dane użytkownika będą przez nas przetwarzane tylko wtedy, gdy będziemy mieli do tego podstawę prawną. Rodzaje podstaw prawnych, na których możemy opierać swoje działania:

Umowa

w takim przypadku przetwarzamy dane użytkownika w celu realizacji zobowiązań wynikających z umowy z nim zawartej.

Zgoda

w takim przypadku użytkownik został przez nas poproszony o wyrażenie zgody na przetwarzanie jego danych w określonym celu i jej nam udzielił.

Uzasadniony interes

w takim przypadku powodem przetwarzania danych użytkownika jest nasz interes; zwykle jest nim dostarczanie użytkownikowi najlepszych produktów i usług w możliwie najbardziej bezpieczny i odpowiedni sposób.

Obowiązek prawny

w takim przypadku mamy ustawowy lub inny obowiązek prawny dotyczący przetwarzania informacji, związany np. ze śledztwem w sprawie przestępstwa lub obowiązkiem powiadomienia użytkownika o określonych sprawach.

Zależy nam na otwartych, silnych i obopólnie korzystnych relacjach z użytkownikami. Na różnych etapach naszych relacji użytkownik może przekazywać nam określone informacje. Informacje przekazywane przez użytkownika wykorzystujemy na szereg różnych sposobów, które zależą od rodzaju otrzymanych informacji. Niepodanie nam niektórych wymaganych przez nas danych osobowych może utrudniać nam interakcje z użytkownikiem. Możemy na przykład nie być w stanie zapewnić mu produktów lub usług, które chciałby otrzymać. 

Ważne jest, aby posiadane przez nas dane osobowe użytkownika były dokładne i aktualne. Użytkownik powinien informować nas o wszelkich zmianach swoich danych osobowych, które zaszły w trakcie współpracy z nami. Można tego dokonać poprzez przesłanie e-maila na adres: care@superdry.com lub za pośrednictwem swojego konta, jeżeli użytkownik je posiada.

Asset 2
4. Przetwarzane przez nas informacje.

Poniższe tabele zawierają szczegółowe informacje o tym, jakie dane wykorzystujemy, w jaki sposób i dlaczego.

Choć nasza strona internetowa jest przeznaczona jest dla ogółu odbiorców, nie będziemy świadomie gromadzić żadnych danych od dzieci poniżej 13. roku życia ani sprzedawać dzieciom produktów. Jeżeli użytkownik nie skończył 13 lat, nie wolno mu korzystać ze strony ani podawać na niej żadnych danych.

Asset 2
4.1 Nasza strona internetowa
What we do and how we do it
Why we do it
The legal bit

When you order products from us online, at iKiosks (in stores and at some franchise locations) or set up an online account, we may collect personal details from you like your name, date of birth, gender, address, email address, social media handle, screen name and phone number. Some of this information is mandatory and other information is only provided with your consent.

We do not hold your payment card details. Financial transactions take place directly and securely with our payment provider.

We have to deliver your purchases to you and be able to communicate with you about your order. This means that we use and process your details to enable us to do this. We therefore pass some of your details to trusted third parties like couriers and logistics companies. It would be difficult to physically send your orders to you if we weren’t able to use your information for this purpose.

It also helps us direct you to products and style choices most relevant to you and your shopping experience.

Being able to send product to you is an important part of our contractual commitment to you. 

It is in our legitimate interests to collect information from you which helps us direct you to products and style choices most relevant to you and your shopping experience.

Proof of your identity.

We sometimes need to check your identity – for example: to confirm it is you that placed an order, or if you say you are a student or someone else able to benefit from discounts or special offers.

It’s an important part of our contractual commitment to you and ensures that we know who we are dealing with and that things like discounts and offers are applied in a legitimate way.

We may use your browsing behaviour to personalise your experience.

To get you to the products that you want faster.

It’s important to us and in our legitimate interests that you get the best out of your shopping experience.

We may use information about you to improve our products, services and customer experiences for both you and others. This may include working with our agents and business partners to improve the products and services we offer, and develop new content, products and services.

To help us define groups of audiences to send adverts to, based on factors like interests, age, location and more, so we can show adverts to the people most likely to be interested in the products and services being promoted.

It’s important to us and in our legitimate interests that you and all of our customers get the best out of your shopping experience.

Send you account and service updates, such as updates to our Terms and Conditions and order confirmations.

To keep you informed of any changes to our services or our contractual terms with you.

Legally, we have to do this, it’s an important part of our contractual commitment to you.

Co robimy i w jaki sposób

Podczas zamawiania od nas produktów za pośrednictwem Internetu, iKiosków (w sklepach i w niektórych placówkach franczyzowych) lub zakładania konta internetowego możemy gromadzić od użytkownika dane osobowe, takie jak imię i nazwisko, data urodzenia, płeć, adres zamieszkania, adres e-mail, nazwa użytkownika w serwisach społecznościowych, pseudonim i numer telefonu. Podanie nam niektórych tych danych jest obowiązkowe, zaś inne podawane są dobrowolnie przez użytkownika za jego zgodą.

Nie przechowujemy danych karty płatniczej użytkownika. Transakcje finansowe realizowane są w bezpieczny sposób bezpośrednio przez naszego dostawcę usług płatniczych.

Dlaczego to robimy

Musimy dostarczyć użytkownikowi zakupione produkty i móc komunikować się z nim w sprawie zamówienia. W tym celu konieczne jest wykorzystanie i przetwarzanie przez nas danych użytkownika. Dlatego niektóre dane będziemy przekazywać zaufanym podmiotom zewnętrznym, takim jak firmy kurierskie i logistyczne. Trudno byłoby nam fizycznie wysyłać użytkownikowi zamówienia, gdybyśmy nie mogli wykorzystać w tym celu jego danych.

Dzięki nim możemy także kierować do użytkownika produkty i style, które są najbardziej dopasowane do niego i jego upodobań zakupowych.

Zagadnienia prawne

Możliwość wysłania produktu do użytkownika jest istotnym elementem naszych zobowiązań umownych wobec niego. 

W naszym uzasadnionym interesie leży gromadzenie od użytkownika informacji, które pomogą nam kierować do niego produkty i style najbardziej dopasowane do niego i jego upodobań zakupowych.

Co robimy i w jaki sposób

Dowód tożsamości.

Dlaczego to robimy

Czasami musimy sprawdzać tożsamość użytkownika, np. w celu potwierdzenia, że to on złożył zamówienie, lub w sytuacjach, gdy użytkownik twierdzi, że jest studentem lub inną osobą uprawnioną do skorzystania ze zniżki lub oferty specjalnej.

Zagadnienia prawne

Czynność ta jest istotnym elementem naszych zobowiązań umownych wobec użytkownika – pozwala nam upewnić się, z kim mamy do czynienia i że użytkownik korzysta ze zniżek oraz ofert w sposób zgodny z zasadami.

Co robimy i w jaki sposób

Zachowania użytkownika podczas przeglądania strony możemy wykorzystać do personalizacji jego obsługi.

Dlaczego to robimy

Czynność ta ma na celu szybsze przekierowanie użytkownika do pożądanych przez niego produktów.

Zagadnienia prawne

Zależy nam na zapewnieniu użytkownikowi jak najlepszej obsługi podczas zakupów i leży to w naszym uzasadnionym interesie.

Co robimy i w jaki sposób

Możemy wykorzystywać informacje na temat użytkownika do ulepszania naszych produktów, usług i obsługi klienta zarówno w odniesieniu do użytkownika, jak i innych osób. Czynności te mogą wymagać współpracy z naszymi agentami i partnerami biznesowymi przy usprawnianiu oferowanych przez nas produktów i usług. Mogą one także być związane z opracowywaniem nowych treści, produktów i usług.

Dlaczego to robimy

Czynności te mają na celu określenie grup odbiorców, do których możemy kierować nasze reklamy na podstawie takich cech jak zainteresowania, wiek, lokalizacja itp. Dzięki temu możemy wyświetlać reklamy osobom, które będą najprawdopodobniej zainteresowane promowanymi w ten sposób produktami i usługami.

Zagadnienia prawne

Zależy nam na zapewnieniu użytkownikowi i wszystkim naszym klientom jak najlepszej obsługi podczas zakupów i leży to w naszym uzasadnionym interesie.

Co robimy i w jaki sposób

Wysyłanie użytkownikowi aktualizacji dotyczących konta i usług, np. aktualizacji naszego Regulaminu, a także potwierdzeń zamówień.

Dlaczego to robimy

Czynność ta ma na celu informowanie użytkownika na bieżąco o wszelkich zmianach dotyczących usług lub warunków umownych wiążących nas z użytkownikiem.

Zagadnienia prawne

Jesteśmy do tego zobligowani przepisami prawa, a ponadto jest to istotny element naszych zobowiązań umownych wobec użytkownika.

Asset 2
4.2 Zamówienie użytkownika i historia wyszukiwania.
What we do and how we do it
Why we do it
The legal bit

When you order products from us online, at iKiosks (in stores and at some franchise locations) or set up an online account, we may collect personal details from you like your name, date of birth, gender, address, email address, social media handle, screen name and phone number. Some of this information is mandatory and other information is only provided with your consent.

We do not hold your payment card details. Financial transactions take place directly and securely with our payment provider.

We have to deliver your purchases to you and be able to communicate with you about your order. This means that we use and process your details to enable us to do this. We therefore pass some of your details to trusted third parties like couriers and logistics companies. It would be difficult to physically send your orders to you if we weren’t able to use your information for this purpose.

It also helps us direct you to products and style choices most relevant to you and your shopping experience.

Being able to send product to you is an important part of our contractual commitment to you. 

It is in our legitimate interests to collect information from you which helps us direct you to products and style choices most relevant to you and your shopping experience.

Proof of your identity.

We sometimes need to check your identity – for example: to confirm it is you that placed an order, or if you say you are a student or someone else able to benefit from discounts or special offers.

It’s an important part of our contractual commitment to you and ensures that we know who we are dealing with and that things like discounts and offers are applied in a legitimate way.

We may use your browsing behaviour to personalise your experience.

To get you to the products that you want faster.

It’s important to us and in our legitimate interests that you get the best out of your shopping experience.

We may use information about you to improve our products, services and customer experiences for both you and others. This may include working with our agents and business partners to improve the products and services we offer, and develop new content, products and services.

To help us define groups of audiences to send adverts to, based on factors like interests, age, location and more, so we can show adverts to the people most likely to be interested in the products and services being promoted.

It’s important to us and in our legitimate interests that you and all of our customers get the best out of your shopping experience.

Send you account and service updates, such as updates to our Terms and Conditions and order confirmations.

To keep you informed of any changes to our services or our contractual terms with you.

Legally, we have to do this, it’s an important part of our contractual commitment to you.

Co robimy i w jaki sposób

Zgodnie z niniejszą polityką będziemy przechowywali szczegółowe dane i historię zamówień użytkownika.

Dlaczego to robimy

Musimy mieć pewność, że będziemy mogli podjąć odpowiednie działania w przypadku zwrotów lub wad produktów, jednocześnie chroniąc się przed oszustwami.

Zagadnienia prawne

Jest to jedno z naszych zobowiązań umownych wobec użytkownika.

Co robimy i w jaki sposób

Analizowanie zakupów użytkownika, jego wyszukiwań lub dokonanych zwrotów celem ustalenia jego upodobań.

Dlaczego to robimy

Czynność ta ma na celu zagwarantowanie, że spełniamy oczekiwania użytkownika, jednocześnie zapewniając mu możliwie jak najlepszą obsługę.

Zagadnienia prawne

Zależy nam na poznaniu upodobań użytkownika i zapewnieniu mu jak najlepszej obsługi. Zapewnienie użytkownikowi jak najlepszej obsługi leży w naszym uzasadnionym interesie.

Asset 2
4.3 Rozmiar i dane o sylwetce użytkownika podawane dobrowolnie.
What we do and how we do it
Why we do it
The legal bit

When you order products from us online, at iKiosks (in stores and at some franchise locations) or set up an online account, we may collect personal details from you like your name, date of birth, gender, address, email address, social media handle, screen name and phone number. Some of this information is mandatory and other information is only provided with your consent.

We do not hold your payment card details. Financial transactions take place directly and securely with our payment provider.

We have to deliver your purchases to you and be able to communicate with you about your order. This means that we use and process your details to enable us to do this. We therefore pass some of your details to trusted third parties like couriers and logistics companies. It would be difficult to physically send your orders to you if we weren’t able to use your information for this purpose.

It also helps us direct you to products and style choices most relevant to you and your shopping experience.

Being able to send product to you is an important part of our contractual commitment to you. 

It is in our legitimate interests to collect information from you which helps us direct you to products and style choices most relevant to you and your shopping experience.

Proof of your identity.

We sometimes need to check your identity – for example: to confirm it is you that placed an order, or if you say you are a student or someone else able to benefit from discounts or special offers.

It’s an important part of our contractual commitment to you and ensures that we know who we are dealing with and that things like discounts and offers are applied in a legitimate way.

We may use your browsing behaviour to personalise your experience.

To get you to the products that you want faster.

It’s important to us and in our legitimate interests that you get the best out of your shopping experience.

We may use information about you to improve our products, services and customer experiences for both you and others. This may include working with our agents and business partners to improve the products and services we offer, and develop new content, products and services.

To help us define groups of audiences to send adverts to, based on factors like interests, age, location and more, so we can show adverts to the people most likely to be interested in the products and services being promoted.

It’s important to us and in our legitimate interests that you and all of our customers get the best out of your shopping experience.

Send you account and service updates, such as updates to our Terms and Conditions and order confirmations.

To keep you informed of any changes to our services or our contractual terms with you.

Legally, we have to do this, it’s an important part of our contractual commitment to you.

Co robimy i w jaki sposób

Korzystamy z usług podmiotu zewnętrznego, który pomaga nam przedstawiać użytkownikowi zalecenia na temat produktów, sugerować rozmiary i przekazywać informacje o dopasowaniu odzieży. Funkcja ta jest wybierana opcjonalnie przez użytkownika w ramach procesu realizacji zakupów przez Internet.

Dlaczego to robimy

Zależy nam, aby użytkownikowi podobały się produkty, które u nas kupuje, i aby umożliwić mu znalezienie ulubionego produktu w odpowiednim rozmiarze za pierwszym razem.

Zagadnienia prawne

Zależy nam, aby użytkownik znalazł dla siebie odpowiednie produkty we właściwym rozmiarze.

Dodatkowe informacje można znaleźć w polityce prywatności zewnętrznego usługodawcy, dostępnej podczas korzystania z narzędzia do dopasowywania rozmiaru.

What we do and how we do it

Analyse what you have bought, searched for, or returned, which helps us find out what you like.

Why we do it

To ensure we are giving you what you want, providing you with the best service we can.

The Legal Bit

It is important for us to know your preferences and to give you the best experience. It is in our legitimate interest to provide you with the best service.

Asset 2
4.4 MARKETING
What we do and how we do it
Why we do it
The legal bit

When you order products from us online, at iKiosks (in stores and at some franchise locations) or set up an online account, we may collect personal details from you like your name, date of birth, gender, address, email address, social media handle, screen name and phone number. Some of this information is mandatory and other information is only provided with your consent.

We do not hold your payment card details. Financial transactions take place directly and securely with our payment provider.

We have to deliver your purchases to you and be able to communicate with you about your order. This means that we use and process your details to enable us to do this. We therefore pass some of your details to trusted third parties like couriers and logistics companies. It would be difficult to physically send your orders to you if we weren’t able to use your information for this purpose.

It also helps us direct you to products and style choices most relevant to you and your shopping experience.

Being able to send product to you is an important part of our contractual commitment to you. 

It is in our legitimate interests to collect information from you which helps us direct you to products and style choices most relevant to you and your shopping experience.

Proof of your identity.

We sometimes need to check your identity – for example: to confirm it is you that placed an order, or if you say you are a student or someone else able to benefit from discounts or special offers.

It’s an important part of our contractual commitment to you and ensures that we know who we are dealing with and that things like discounts and offers are applied in a legitimate way.

We may use your browsing behaviour to personalise your experience.

To get you to the products that you want faster.

It’s important to us and in our legitimate interests that you get the best out of your shopping experience.

We may use information about you to improve our products, services and customer experiences for both you and others. This may include working with our agents and business partners to improve the products and services we offer, and develop new content, products and services.

To help us define groups of audiences to send adverts to, based on factors like interests, age, location and more, so we can show adverts to the people most likely to be interested in the products and services being promoted.

It’s important to us and in our legitimate interests that you and all of our customers get the best out of your shopping experience.

Send you account and service updates, such as updates to our Terms and Conditions and order confirmations.

To keep you informed of any changes to our services or our contractual terms with you.

Legally, we have to do this, it’s an important part of our contractual commitment to you.

Co robimy i w jaki sposób

Przy okazji kontaktu z nami za pośrednictwem dowolnego kanału, w tym w sklepie internetowym lub stacjonarnym, możemy poprosić użytkownika o wyrażenie zgody na otrzymywanie od nas informacji marketingowych. Jeżeli użytkownik wyrazi na to zgodę, zapiszemy ją w jego profilu klienta. E-maile marketingowe mogą zawierać piksele śledzące, które pozwalają nam monitorować sposób postępowania użytkownika z danym e-mailem marketingowym.

Dlaczego to robimy

Jeżeli użytkownik wyrazi zgodę na otrzymywanie od nas materiałów marketingowych, wykorzystamy jego dane osobowe do powiadamiania go o produktach, promocjach, konkursach i ofertach specjalnych Superdry, które mogą go zainteresować. Powiadomienia te będą wysyłane do użytkownika za pośrednictwem Internetu (w postaci newslettera rozsyłanego pocztą elektroniczną, za pośrednictwem serwisów społecznościowych lub w wyszukiwarce w postaci banerów lub reklam).

Zagadnienia prawne

Zależy nam, aby użytkownik znalazł dla siebie odpowiednie produkty i otrzymywał od nas informacje o nowych produktach. Będziemy to robić wyłącznie za jego zgodą.

Co robimy i w jaki sposób

Przy okazji wizyty użytkownika na naszej stronie możemy zapytać go o zgodę na otrzymywanie od nas wiadomości tekstowych (SMS-ów). Wiadomości tekstowe wysyła w naszym imieniu zaufany podmiot zewnętrzny. Jeżeli użytkownik wyrazi zgodę, podmiot zewnętrzny będzie przechowywał informacje podane przez użytkownika, w tym także jego numer telefonu i informację o tym, kiedy wiadomość tekstowa została odczytana.

Dlaczego to robimy

Jeżeli użytkownik wyrazi zgodę, będzie otrzymywał wiadomości tekstowe na temat naszych produktów, ofert promocyjnych, konkursów i wiele innych informacji. Do dopasowania otrzymywanych przez użytkownika wiadomości tekstowych możemy korzystać z informacji zebranych automatycznie na podstawie działań podejmowanych przez niego podczas odwiedzin na naszej stronie internetowej.

Zagadnienia prawne

Zależy nam, aby użytkownik wiedział o naszych produktach. Będziemy wysyłać mu wiadomości tekstowe tylko za jego zgodą. Użytkownik może w dowolnym momencie zrezygnować z ich otrzymywania.

Asset 2
4.5 Informacje na temat telefonu lub laptopa użytkownika oraz sposobu korzystania przez niego z naszej strony internetowej i aplikacji.
What we do and how we do it
Why we do it
The legal bit

When you order products from us online, at iKiosks (in stores and at some franchise locations) or set up an online account, we may collect personal details from you like your name, date of birth, gender, address, email address, social media handle, screen name and phone number. Some of this information is mandatory and other information is only provided with your consent.

We do not hold your payment card details. Financial transactions take place directly and securely with our payment provider.

We have to deliver your purchases to you and be able to communicate with you about your order. This means that we use and process your details to enable us to do this. We therefore pass some of your details to trusted third parties like couriers and logistics companies. It would be difficult to physically send your orders to you if we weren’t able to use your information for this purpose.

It also helps us direct you to products and style choices most relevant to you and your shopping experience.

Being able to send product to you is an important part of our contractual commitment to you. 

It is in our legitimate interests to collect information from you which helps us direct you to products and style choices most relevant to you and your shopping experience.

Proof of your identity.

We sometimes need to check your identity – for example: to confirm it is you that placed an order, or if you say you are a student or someone else able to benefit from discounts or special offers.

It’s an important part of our contractual commitment to you and ensures that we know who we are dealing with and that things like discounts and offers are applied in a legitimate way.

We may use your browsing behaviour to personalise your experience.

To get you to the products that you want faster.

It’s important to us and in our legitimate interests that you get the best out of your shopping experience.

We may use information about you to improve our products, services and customer experiences for both you and others. This may include working with our agents and business partners to improve the products and services we offer, and develop new content, products and services.

To help us define groups of audiences to send adverts to, based on factors like interests, age, location and more, so we can show adverts to the people most likely to be interested in the products and services being promoted.

It’s important to us and in our legitimate interests that you and all of our customers get the best out of your shopping experience.

Send you account and service updates, such as updates to our Terms and Conditions and order confirmations.

To keep you informed of any changes to our services or our contractual terms with you.

Legally, we have to do this, it’s an important part of our contractual commitment to you.

Co robimy i w jaki sposób

Identyfikacja użytkownika, gdy odwiedza on naszą stronę internetową, loguje się na swoje konto lub kontaktuje się z nami. Dokonujemy tego poprzez dopasowanie adresu e-mail użytkownika, adresu IP lub innych danych do kontaktu do posiadanych przez nas danych na jego temat.

Dlaczego to robimy

Sprawdzenie tożsamości użytkownika pomaga nam chronić jego informacje przed oszustami i pozwala uzyskać pewność, że użytkownik jest tym, za kogo się podaje. Ułatwia nam to także personalizację obsługi użytkownika. Zapamiętanie użytkownika umożliwi nam zapewnianie mu najlepszej możliwej obsługi podczas zakupów.

Zagadnienia prawne

Wymagają tego od nas przepisy prawa, a ponadto jest to dla nas ważne również dlatego, że chcemy zapewnić użytkownikowi najlepsze produkty i usługi w możliwie jak najbezpieczniejszy i najbardziej odpowiedni sposób. Zależy nam na zapewnieniu użytkownikowi jak najlepszej obsługi podczas zakupów i leży to w naszym uzasadnionym interesie.

Co robimy i w jaki sposób

Usprawnienie naszej strony internetowej i ustawienie dla użytkownika opcji domyślnych (takich jak język i waluta).

Dlaczego to robimy

Dla nas jest to ważne, a użytkownikowi jest łatwiej, gdy znamy jego preferowany język i walutę. Pomaga nam to również chronić jego informacje.

Zagadnienia prawne

Zależy nam na poznaniu upodobań użytkownika, aby zapewnić mu jak najlepszą obsługę podczas zakupów, i leży to w naszym uzasadnionym interesie.

Co robimy i w jaki sposób

Wyświetlanie reklam Superdry podczas przeglądania stron w Internecie.

Dlaczego to robimy

Czynimy to celu pokazywania użytkownikowi najnowszych produktów i ofert, które naszym zdaniem mogą mu się spodobać.

Zagadnienia prawne

Zależy nam na pokazywaniu użytkownikowi tego, co naszym zdaniem może mu się spodobać, i leży to w naszym uzasadnionym interesie.

Co robimy i w jaki sposób

Korzystamy z zewnętrznego usługodawcy, który gromadzi w naszym imieniu dane w całym Internecie, a czasem na naszej stronie internetowej. Niektórzy z tych usługodawców mogą gromadzić informacje na temat odwiedzin użytkownika na naszej stronie internetowej, a także jego interakcji z naszymi produktami (np. gdy użytkownik porzuci koszyk lub zapomni dokończyć transakcję) i usługami, aby dopasowywać odpowiednio komunikaty marketingowe wyświetlane na naszej stronie internetowej i innych stronach lub aby inicjować interakcję w czasie rzeczywistym, dopasowywać naszą stronę internetową lub ulepszać profil użytkownika.

Prowadzimy anonimizację i agregację danych osobowych (co uniemożliwia identyfikację użytkownika) i wykorzystujemy tak powstałe dane do celów takich jak testowanie naszych systemów IT, badania, analiza danych, usprawnienie naszej strony internetowej i aplikacji, a także opracowywanie nowych produktów i usług.

Dlaczego to robimy

Czynimy to w celu ochrony naszej strony internetowej i usprawniania naszych usług.

Zagadnienia prawne

Zależy nam na prowadzeniu z użytkownikiem odpowiedniej komunikacji, a także na zapewnieniu mu dostępu do naszych najbardziej odpowiednich produktów i treści – i leży to w naszym uzasadnionym interesie.

Asset 2
4.6 Obsługa klienta.
What we do and how we do it
Why we do it
The legal bit

When you order products from us online, at iKiosks (in stores and at some franchise locations) or set up an online account, we may collect personal details from you like your name, date of birth, gender, address, email address, social media handle, screen name and phone number. Some of this information is mandatory and other information is only provided with your consent.

We do not hold your payment card details. Financial transactions take place directly and securely with our payment provider.

We have to deliver your purchases to you and be able to communicate with you about your order. This means that we use and process your details to enable us to do this. We therefore pass some of your details to trusted third parties like couriers and logistics companies. It would be difficult to physically send your orders to you if we weren’t able to use your information for this purpose.

It also helps us direct you to products and style choices most relevant to you and your shopping experience.

Being able to send product to you is an important part of our contractual commitment to you. 

It is in our legitimate interests to collect information from you which helps us direct you to products and style choices most relevant to you and your shopping experience.

Proof of your identity.

We sometimes need to check your identity – for example: to confirm it is you that placed an order, or if you say you are a student or someone else able to benefit from discounts or special offers.

It’s an important part of our contractual commitment to you and ensures that we know who we are dealing with and that things like discounts and offers are applied in a legitimate way.

We may use your browsing behaviour to personalise your experience.

To get you to the products that you want faster.

It’s important to us and in our legitimate interests that you get the best out of your shopping experience.

We may use information about you to improve our products, services and customer experiences for both you and others. This may include working with our agents and business partners to improve the products and services we offer, and develop new content, products and services.

To help us define groups of audiences to send adverts to, based on factors like interests, age, location and more, so we can show adverts to the people most likely to be interested in the products and services being promoted.

It’s important to us and in our legitimate interests that you and all of our customers get the best out of your shopping experience.

Send you account and service updates, such as updates to our Terms and Conditions and order confirmations.

To keep you informed of any changes to our services or our contractual terms with you.

Legally, we have to do this, it’s an important part of our contractual commitment to you.

Co robimy i w jaki sposób

Gdy użytkownik kontaktuje się z nami za pośrednictwem telefonu, czatu, e-maila lub portalu obsługi klienta, gromadzimy od niego informacje na temat jego zamówienia i historii zakupów, a także jego dane osobowe. Czasami możemy nagrywać rozmowy z użytkownikiem.

Dlaczego to robimy

Zależy nam na odpowiednim obsłużeniu zapytania użytkownika i zapewnieniu mu najbardziej odpowiedniej obsługi. Zależy nam także na ulepszaniu zapewnianych użytkownikowi usług i wsparcia.

Zagadnienia prawne

Jest to istotny element naszych usług i stanowi jedno ze zobowiązań umownych wobec użytkownika. Zależy nam na szkoleniu pracowników tak, aby zapewniali użytkownikowi najwyższy poziom obsługi.

Co robimy i w jaki sposób

Przy dochodzeniu w sprawie oszukańczych działań korzystamy z publicznie dostępnych źródeł informacji.

Dlaczego to robimy

Czynimy to w celu zapobiegania oszustwom przeciwko użytkownikowi lub nam oraz wykrywania ich – jest to przykre, ale absolutnie niezbędne.

Zagadnienia prawne

Zależy nam na ochronie naszych usług, ochronie użytkownika i powstrzymaniu tego procederu.

Asset 2
4.7 Serwisy społecznościowe.
What we do and how we do it
Why we do it
The legal bit

When you order products from us online, at iKiosks (in stores and at some franchise locations) or set up an online account, we may collect personal details from you like your name, date of birth, gender, address, email address, social media handle, screen name and phone number. Some of this information is mandatory and other information is only provided with your consent.

We do not hold your payment card details. Financial transactions take place directly and securely with our payment provider.

We have to deliver your purchases to you and be able to communicate with you about your order. This means that we use and process your details to enable us to do this. We therefore pass some of your details to trusted third parties like couriers and logistics companies. It would be difficult to physically send your orders to you if we weren’t able to use your information for this purpose.

It also helps us direct you to products and style choices most relevant to you and your shopping experience.

Being able to send product to you is an important part of our contractual commitment to you. 

It is in our legitimate interests to collect information from you which helps us direct you to products and style choices most relevant to you and your shopping experience.

Proof of your identity.

We sometimes need to check your identity – for example: to confirm it is you that placed an order, or if you say you are a student or someone else able to benefit from discounts or special offers.

It’s an important part of our contractual commitment to you and ensures that we know who we are dealing with and that things like discounts and offers are applied in a legitimate way.

We may use your browsing behaviour to personalise your experience.

To get you to the products that you want faster.

It’s important to us and in our legitimate interests that you get the best out of your shopping experience.

We may use information about you to improve our products, services and customer experiences for both you and others. This may include working with our agents and business partners to improve the products and services we offer, and develop new content, products and services.

To help us define groups of audiences to send adverts to, based on factors like interests, age, location and more, so we can show adverts to the people most likely to be interested in the products and services being promoted.

It’s important to us and in our legitimate interests that you and all of our customers get the best out of your shopping experience.

Send you account and service updates, such as updates to our Terms and Conditions and order confirmations.

To keep you informed of any changes to our services or our contractual terms with you.

Legally, we have to do this, it’s an important part of our contractual commitment to you.

Co robimy i w jaki sposób

Możemy zezwolić użytkownikowi na powiązanie konta użytkownika w serwisach społecznościowych z jego kontem Superdry, aby umożliwić mu proste i łatwe logowanie bez konieczności tworzenia specjalnego konta.

Dlaczego to robimy

Czynimy to, aby ułatwić użytkownikowi korzystanie z naszej strony internetowej oraz nabywanie pożądanych przez niego produktów.

Zagadnienia prawne

Zależy nam na zapewnieniu użytkownikowi jak najlepszej obsługi podczas zakupów i leży to w naszym uzasadnionym interesie.

Co robimy i w jaki sposób

Możemy wykorzystywać wszelkie podane nam przez użytkownika dane o jego kontach w serwisach społecznościowych do badania jego upodobań, sposobu udostępniania jego upodobań znajomym oraz możliwego wpływu stylu użytkownika na inne osoby.

Dlaczego to robimy

Dane te pomagają nam ulepszać przekazywane użytkownikowi rekomendacje; możemy także zapraszać go do udziału w ankietach, programach premiowych i innych działaniach związanych z modą.

Zagadnienia prawne

Zależy nam na poznaniu upodobań użytkownika, aby zapewnić mu jak najlepszą obsługę podczas zakupów, i leży to w naszym uzasadnionym interesie.

Co robimy i w jaki sposób

Jeżeli użytkownik oznaczy nas w poście w serwisie społecznościowym, możemy monitorować taki post, w tym także opinie i poglądy użytkownika na nasz temat.

Dlaczego to robimy

Możemy udzielić odpowiedzi lub zareagować na wpis użytkownika, szczególnie jeżeli nie jest on z czegoś zadowolony.

Zagadnienia prawne

Zależy nam na poznaniu opinii użytkownika na nasz temat, aby stale usprawniać naszą działalność.

Asset 2
4.8 Ankiety, opinie i konkursy.
What we do and how we do it
Why we do it
The legal bit

When you order products from us online, at iKiosks (in stores and at some franchise locations) or set up an online account, we may collect personal details from you like your name, date of birth, gender, address, email address, social media handle, screen name and phone number. Some of this information is mandatory and other information is only provided with your consent.

We do not hold your payment card details. Financial transactions take place directly and securely with our payment provider.

We have to deliver your purchases to you and be able to communicate with you about your order. This means that we use and process your details to enable us to do this. We therefore pass some of your details to trusted third parties like couriers and logistics companies. It would be difficult to physically send your orders to you if we weren’t able to use your information for this purpose.

It also helps us direct you to products and style choices most relevant to you and your shopping experience.

Being able to send product to you is an important part of our contractual commitment to you. 

It is in our legitimate interests to collect information from you which helps us direct you to products and style choices most relevant to you and your shopping experience.

Proof of your identity.

We sometimes need to check your identity – for example: to confirm it is you that placed an order, or if you say you are a student or someone else able to benefit from discounts or special offers.

It’s an important part of our contractual commitment to you and ensures that we know who we are dealing with and that things like discounts and offers are applied in a legitimate way.

We may use your browsing behaviour to personalise your experience.

To get you to the products that you want faster.

It’s important to us and in our legitimate interests that you get the best out of your shopping experience.

We may use information about you to improve our products, services and customer experiences for both you and others. This may include working with our agents and business partners to improve the products and services we offer, and develop new content, products and services.

To help us define groups of audiences to send adverts to, based on factors like interests, age, location and more, so we can show adverts to the people most likely to be interested in the products and services being promoted.

It’s important to us and in our legitimate interests that you and all of our customers get the best out of your shopping experience.

Send you account and service updates, such as updates to our Terms and Conditions and order confirmations.

To keep you informed of any changes to our services or our contractual terms with you.

Legally, we have to do this, it’s an important part of our contractual commitment to you.

Co robimy i w jaki sposób

Czasami prosimy użytkownika o opinie na temat naszych produktów lub o jego zdanie na temat naszej działalności. Niekiedy korzystamy w tym celu z zaufanych usługodawców zewnętrznych. Zasadniczo odpowiedzi są anonimizowane, ale możemy postanowić bezpośrednio udzielić odpowiedzi użytkownikowi, szczególnie gdy wspomni on, że nie jest z czegoś zadowolony.

Dlaczego to robimy

Warto od czasu do czasu sprawdzać, co użytkownik sądzi o nas i swoich zakupach. Możemy następnie wykorzystać te informacje do ulepszenia naszych usług.

Zagadnienia prawne

O udziale w takiej inicjatywie decyduje użytkownik, dlatego przekazywanie opinii odbywa się zawsze za jego zgodą. W przypadku otrzymania próśb o przekazanie opinii od zaufanych podmiotów zewnętrznych użytkownik zawsze może zrezygnować z takiej możliwości.

Co robimy i w jaki sposób

Korzystamy z usług podmiotu zewnętrznego, który umożliwi uczestnikowi wzięcie na życzenie udziału w programie „Poleć znajomemu”.

Dlaczego to robimy

Chcemy dać użytkownikowi możliwość skorzystania z ofert specjalnych w zamian za jego pomoc przy poszerzaniu grona naszych fanów.

Zagadnienia prawne

Dane użytkownika i jego znajomego będą przetwarzane zgodnie z polityką prywatności podmiotu zewnętrznego, która zostanie udostępniona użytkownikowi z chwilą podjęcia decyzji o udziale w programie.

Co robimy i w jaki sposób

Regularnie organizujemy konkursy i loterie prezentowe, które mogą wymagać od użytkownika podania nam określonych informacji w ramach udziału w konkursie. Informacje te pomagają nam w zarządzaniu konkursami, w których uczestniczy użytkownik, a także w przekazywaniu nagród zwycięzcom. 

W momencie przystępowania do konkursu poinformujemy użytkownika o sposobie wykorzystania jego danych. We wszystkich naszych konkursach obowiązują regulaminy, w których można znaleźć bardziej szczegółowe informacje.

Dlaczego to robimy

Musimy poinformować użytkownika o ewentualnej wygranej.

Zagadnienia prawne

Udział użytkownika w konkursie lub loterii stanowi dla nas istotne zobowiązanie umowne wobec niego.

Asset 2
4.9 Sklepy stacjonarne.
What we do and how we do it
Why we do it
The legal bit

When you order products from us online, at iKiosks (in stores and at some franchise locations) or set up an online account, we may collect personal details from you like your name, date of birth, gender, address, email address, social media handle, screen name and phone number. Some of this information is mandatory and other information is only provided with your consent.

We do not hold your payment card details. Financial transactions take place directly and securely with our payment provider.

We have to deliver your purchases to you and be able to communicate with you about your order. This means that we use and process your details to enable us to do this. We therefore pass some of your details to trusted third parties like couriers and logistics companies. It would be difficult to physically send your orders to you if we weren’t able to use your information for this purpose.

It also helps us direct you to products and style choices most relevant to you and your shopping experience.

Being able to send product to you is an important part of our contractual commitment to you. 

It is in our legitimate interests to collect information from you which helps us direct you to products and style choices most relevant to you and your shopping experience.

Proof of your identity.

We sometimes need to check your identity – for example: to confirm it is you that placed an order, or if you say you are a student or someone else able to benefit from discounts or special offers.

It’s an important part of our contractual commitment to you and ensures that we know who we are dealing with and that things like discounts and offers are applied in a legitimate way.

We may use your browsing behaviour to personalise your experience.

To get you to the products that you want faster.

It’s important to us and in our legitimate interests that you get the best out of your shopping experience.

We may use information about you to improve our products, services and customer experiences for both you and others. This may include working with our agents and business partners to improve the products and services we offer, and develop new content, products and services.

To help us define groups of audiences to send adverts to, based on factors like interests, age, location and more, so we can show adverts to the people most likely to be interested in the products and services being promoted.

It’s important to us and in our legitimate interests that you and all of our customers get the best out of your shopping experience.

Send you account and service updates, such as updates to our Terms and Conditions and order confirmations.

To keep you informed of any changes to our services or our contractual terms with you.

Legally, we have to do this, it’s an important part of our contractual commitment to you.

Co robimy i w jaki sposób

W naszych sklepach korzystamy z nagrań telewizji przemysłowej, które mogą zawierać nagranie użytkownika podczas wizyty w jednym z naszych sklepów.

Dlaczego to robimy

Telewizja przemysłowa służy nam do monitorowania bezpieczeństwa i zapewnia ochronę użytkownikowi oraz naszym pracownikom. Nagrania możemy wykorzystywać również do celów badania rynku, które umożliwią nam stworzenie jak najlepszego układu przestrzeni sklepowej oraz do oferowania linii produktów, którymi nasi klienci będą najbardziej zainteresowani.

Zagadnienia prawne

Przepisy prawa zobowiązują nas do zapewnienia ochrony naszym pracownikom. Zależy nam także do zapewnienia użytkownikowi obsługi sklepowej na najwyższym poziomie.

Co robimy i w jaki sposób

Użytkownik może zostać poproszony przy kasie w sklepie o podanie określonych danych osobowych. Służą nam one do przesyłania paragonów elektronicznych. Jeżeli użytkownik jest obecnie naszym klientem internetowym i ma u nas konto, powiążemy te informacje z jego kontem internetowym.

Dlaczego to robimy

Czynimy to, aby móc wysyłać użytkownikowi elektronicznie paragony za zakupy (z myślą o ochronie środowiska!) oraz umożliwić mu przechowywanie dokumentacji wszystkich dokonanych zakupów w jednym miejscu.

Zagadnienia prawne

Klient nie jest zobowiązany do przyjmowania paragonów elektronicznych. Będą one wystawiane wyłącznie za jego zgodą. Zależy nam jednak na wsparciu użytkownika w prowadzeniu odpowiedniej dokumentacji jego zakupów, co pomoże naszemu zespołowi obsługi klienta w przypadku ewentualnych problemów z dokonanym zakupem.There is no obligation for you to receive receipts electronically. It would be done with your consent. But we do like to help you maintain a proper record of your purchases to help our customer services team in case there are any issues with your purchase.

Co robimy i w jaki sposób

Podczas przetwarzania zamówienia w kasie sklepowej lub w sklepowym iKiosku (znajdują się one w naszych sklepach i niektórych sklepach franczyzowych) pobieramy informacje o karcie płatniczej. Nie przechowujemy danych karty płatniczej użytkownika. Transakcje finansowe realizowane są w bezpieczny sposób bezpośrednio przez naszego dostawcę usług płatniczych.

Dlaczego to robimy

Czynimy to w celu przetworzenia transakcji użytkownika.

Zagadnienia prawne

Otrzymywanie płatności jest istotnym elementem stosunku umownego łączącego nas z użytkownikiem.

Asset 2
5. Udostępnianie danych użytkownika.

Nie sprzedajemy i nie będziemy sprzedawać żadnych danych osobowych użytkownika żadnym podmiotom zewnętrznym wyłącznie dla korzyści finansowych. Zależy nam na zdobyciu i utrzymaniu zaufania użytkownika, dlatego jesteśmy przekonani, że jest to absolutnie konieczne.

Udostępniamy jednak dane użytkownika następującym kategoriom podmiotów, ponieważ stanowi to warunek świadczenia przez nas usług:

  • Spółki należące do grupy Superdry, ponieważ czasami różne podmioty naszej grupy są odpowiedzialne za różne działania.
  • Spółki wykonujące czynności umożliwiające dostarczenie użytkownikowi dokonanych zakupów, takie jak magazyny, podmioty pakujące zamówienia oraz firmy dostawcze.
  • Dostawcy usług profesjonalnych, tacy jak agencje marketingowe, partnerzy reklamowi i podmioty hostujące stronę internetową, którzy pomagają nam prowadzić działalność lub uzyskiwać opinie użytkownika.
  • Partnerzy, którzy pomagają nam docierać do potencjalnych nowych klientów lub promują nasze produkty na swoich stronach internetowych.
  • Biura informacji kredytowej, organy ścigania i zapobiegania nadużyciom finansowym, które pomagają nam zwalczać oszustwa.

Udostępnianie danych osobowych użytkownika podmiotom zewnętrznym będzie odbywało się w zgodnym z prawem celu lub za zgodą użytkownika.  Zawsze będziemy oceniać taki podmiot zewnętrzny i stosowane przez niego środki bezpieczeństwa, aby mieć pewność, że gdy przekazanie danych dojdzie do skutku, użytkownik będzie mógł oczekiwać podobnego stopnia ochrony w odniesieniu do swoich danych osobowych. 

Jeżeli użytkownik chciałby uzyskać dodatkowe informacje o podmiotach zewnętrznych, którym możemy udostępniać jego dane osobowe, lub dowiedzieć się więcej o tym, jak będą one wykorzystywać jego dane, prosimy o wypelnienie formularzu tutaj.

Asset 2
6. Ochrona danych użytkownika.

Bardzo poważnie traktujemy bezpieczeństwo informacji i dokładamy wszelkich starań, aby odpowiednio je chronić.

Wprowadziliśmy wiele środków bezpieczeństwa, które chronią nas przed utratą, niewłaściwym wykorzystaniem i modyfikacją posiadanych przez nas informacji. Będziemy zawsze dążyć do wdrażania najlepszych systemów bezpieczeństwa w naszych sieciach i na naszych urządzeniach, aby zapewnić ochronę dostępu i informacji. Stosujemy między innymi następujące techniczne i organizacyjne środki bezpieczeństwa: 

  • Szyfrowanie danych osobowych w stosownych przypadkach. 
  • Regularne oceny cyberbezpieczeństwa wszystkich usługodawców, którzy mogą obsługiwać dane osobowe użytkownika. 
  • Regularne planowanie i oceny mające na celu zapewnienie naszej gotowości do reagowania na cyberataki i incydenty związane z bezpieczeństwem danych. 
  • Regularne testy penetracyjne systemów. 
  • Środki kontroli bezpieczeństwa, które chronią naszą infrastrukturę systemów informatycznych oraz nasze nieruchomości przed atakiem z zewnątrz i dostępem osób nieuprawnionych. 
  • Regularne tworzenie kopii zapasowych systemów informatycznych z możliwością korekty błędów lub przypadkowego usunięcia/zmiany danych.
  • Wewnętrzne zasady polityki określające zasady bezpieczeństwa informacji dla naszych pracowników.
  • Regularne szkolenia naszych pracowników, mające na celu dopilnowanie, aby rozumieli oni, na czym polega właściwe wykorzystanie i przetwarzanie danych osobowych.
Asset 2
7. Rezygnacja z materiałów marketingowych.

Jeżeli użytkownik wyraził zgodę na otrzymywanie od nas materiałów marketingowych i chce z nich zrezygnować, może kontrolować otrzymywane od nas materiały tego rodzaju w następujący sposób:

Aby zrezygnować z otrzymywania e-maili: 

  • Na koncie użytkownika: poprzez zmianę preferencji dotyczących kontaktu w sekcji „Informacje o koncie”. 
  • Klikając „zrezygnuj z otrzymywania” (ang. unsubscribe). Użytkownik może także kliknąć link „zrezygnuj z otrzymywania” znajdujący się w każdym otrzymanym e-mailu marketingowym. Kliknięcie linku przekieruje użytkownika do miejsca, w którym będzie mógł on zrezygnować z danej metody komunikacji. W tym miejscu użytkownik może także odpowiednio dopasować swoje preferencje marketingowe.
  • Za pośrednictwem e-maila: użytkownik może skontaktować się z naszym zespołem obsługi klienta pod adresem: care@superdry.com. W następstwie kontaktu zaktualizujemy naszą dokumentację tak, aby użytkownik nie otrzymywał więcej wiadomości marketingowych. 

Aby zrezygnować z otrzymywania wiadomości tekstowych (SMS-ów):

  • W odpowiedzi na nasze wiadomości tekstowe należy wysłać odpowiedź o treści „STOP”.

Gdy użytkownik poinformuje nas, że nie chce otrzymywać wiadomości marketingowych, aktualizacja naszych systemów może zająć kilka dni, dlatego prosimy o cierpliwość, ponieważ w czasie przetwarzania tego żądania użytkownik może nadal otrzymywać tego rodzaju wiadomości.

Asset 2
8. Wyświetlanie reklam Superdry w Internecie.

Wykorzystujemy reklamy internetowe do informowania użytkownika o naszych planach oraz do ułatwiania mu znalezienia naszych produktów.

Podczas odwiedzin na innych stronach internetowych i w innych aplikacjach, np. w serwisach społecznościowych, użytkownik może widzieć banery i reklamy Superdry. Zarządzamy nimi za pośrednictwem różnych sieci marketingu cyfrowego i giełd reklamowych. Korzystamy również z szeregu technologii reklamowych, z których część ma na celu personalizację treści dla użytkownika.

Banery i reklamy wyświetlane użytkownikowi opierają się na posiadanych przez nas informacjach o użytkowniku lub jego wcześniejszych odwiedzinach na stronie internetowej Superdry (np. na historii wyszukiwania oraz treściach czytanych na stronie Superdry) lub na banerach Superdry, które użytkownik już kiedyś kliknął. 

Dodatkowe informacje na temat wykorzystania przez nas technologii reklamowych i ciasteczek znajdują się w naszej Polityce dotyczącej ciasteczek.

Asset 2
9. Przesyłanie danych za granicę.

Superdry jest przedsiębiorstwem globalnym, które prowadzi działalność zarówno w Wielkiej Brytanii, jak i poza nią, a dodatkowo korzysta z dostawców i centrów realizacji zamówień położonych na całym świecie. 

Czasami konieczne jest udostępnienie danych osobowych użytkownika poza Wielką Brytanię i/lub Europejski Obszar Gospodarczy (EOG) lub też zgromadzenie danych poza Wielką Brytanią i/lub EOG. Dzieje się tak zazwyczaj, gdy nasi usługodawcy prowadzą działalność poza EOG lub gdy użytkownik mieszka poza EOG. Zgodnie z przepisami o ochronie danych takie przypadki przekazywania danych podlegają specjalnym zasadom. 

To samo dotyczy przekazywania danych osobowych do innej części naszej grupy spółek, która ma siedzibę poza Wielką Brytanią i/lub poza EOG. Te same standardy stosujemy w przypadku przekazywania danych osobowych między członkami naszej grupy, bez względu na siedzibę takich podmiotów.

W przypadku przekazywania danych osobowych użytkownika poza Wielką Brytanię i/lub EOG dopilnujemy, aby przekazanie odbyło się zgodnie z przepisami o ochronie danych, i zapewnimy bezpieczeństwo wszystkich danych osobowych. Z zasady oceniamy przepisy prawa i praktyki obowiązujące w kraju docelowym oraz u danego usługodawcy, a także badamy środki bezpieczeństwa, które należy podjąć w odniesieniu do danych osobowych w takiej zagranicznej lokalizacji. Oznacza to, że w przypadku takiego przekazania danych użytkownik może oczekiwać podobnego stopnia ochrony w odniesieniu do swoich danych osobowych. 

Nasi członkowie zarządu i kluczowi pracownicy mogą w pewnych ograniczonych okolicznościach uzyskiwać dostęp do danych osobowych spoza Wielkiej Brytanii i EOG, jeżeli pracują poza obszarem Wielkiej Brytanii lub EOG. W takiej sytuacji będą korzystać z naszych środków bezpieczeństwa; ponadto obowiązywać będą także takie same środki ochrony prawnej, które obowiązywałyby w zakresie dostępu do danych osobowych z naszej siedziby. W pewnych wyjątkowych okolicznościach podmioty, którym ujawnimy dane osobowe, mogą znajdować się poza Wielką Brytanią i EOG, a my nie będziemy mieli z nimi żadnych wcześniejszych relacji – może to być na przykład zagraniczna policja. W takich przypadkach przed ujawnieniem danych osobowych wprowadzimy wszelkie wymagane prawem środki bezpieczeństwa, aby zapewnić ochronę takich danych. 

Jeżeli użytkownik znajduje się poza Wielką Brytanią i/lub EOG, wówczas jego dane osobowe mogą być przechowywane i wykorzystywane poza Wielką Brytanią i/lub EOG, jednak jak to opisano na wstępie, administratorem danych osobowych takiego użytkownika będzie Superdry w Wielkiej Brytanii. Dodatkowe informacje na temat stosowanych przez nas środków ochrony danych osobowych użytkownika w zakresie przekazywania danych za granicę można uzyskać od naszego insektora ochrony danych klikając tutaj.

Asset 2
10. Przechowywanie danych użytkownika.

Dane użytkownika będziemy przechowywać dopóty, dopóki będzie on klientem Superdry, a także przez okres, do którego jesteśmy zobowiązani dla zaspokojenia wymagań prawnych na całym świecie.  

O ile użytkownik nie wyraził zgody na otrzymywanie od nas materiałów marketingowych i nie posiada u nas aktywnego profilu poprzez zamawianie u nas produktów w odstępach co najmniej trzyletnich, będziemy przechowywać jego dane przez następujący czas:

Strona internetowa: jeżeli użytkownik założy konto za pośrednictwem jednej ze stron internetowych Superdry, zachowamy jego dane osobowe na takiej stronie internetowej przez trzy lata od jego ostatniego zamówienia. Jeżeli użytkownik skorzysta z możliwości zamówienia jako gość (bez zakładania konta), wówczas będziemy przechowywać jego dane w bazie danych strony internetowej przez 90 dni. Dane dotyczące każdego z zamówień użytkownika będą przechowywane przez siedem lat.

Paragony elektroniczne: jeżeli użytkownik zgłosi w sklepie stacjonarnym Superdry chęć otrzymywania paragonów elektronicznych, będziemy przechowywać jego dane osobowe przez siedem lat.

Konkursy, promocje: jeżeli użytkownik weźmie udział w konkursie lub w promocji, usuniemy jego dane osobowe niezwłocznie po zakończeniu konkursu lub promocji.

Obsługa klienta: jeżeli użytkownik skontaktuje się z naszymi przedstawicielami ds. obsługi klienta, jego dane osobowe będziemy przechowywać przez siedem lat.

Jeżeli użytkownik chciałby, abyśmy usunęli posiadane przez nas informacjle na jego temat, moze wypelnic formuzaj klikajac tutaj o zamkniecie swojego konta. Jesteśmy jednak zobowiązani przepisami prawa do zachowania niektórych danych osobowych użytkownika, nawet po otrzymaniu od niego wniosku o ich usunięcie. Zachowamy jedynie niezbędne dane wyłącznie w celu zapewnienia sobie możliwości spełnienia zobowiązań prawnych i regulacyjnych, rozstrzygania sporów, zapobiegania oszustwom i nadużyciom oraz do egzekwowania naszych regulaminów.

Asset 2
11. Uprawnienia przysługujące użytkownikowi.

Użytkownikowi przysługuje szereg „uprawnień osoby, której dane dotyczą”. Poniżej znajdują się informacje o tych uprawnieniach i sposobie ich egzekwowania.

Prawo dostępu do danych

Użytkownik ma prawo zażądać bezpłatnej kopii posiadanych przez nas danych osobowych na jego temat.

Prawo do sprostowania danych

Jeżeli zdaniem użytkownika posiadane przez nas dane osobowe na jego temat są niepoprawne, użytkownik ma prawo zażądać ich aktualizacji. My z kolei możemy zażądać od użytkownika przedstawienia dokumentów potwierdzających, że dane te są niepoprawne.

Prawo do usunięcia danych (nazywane także „prawem do bycia zapomnianym”) oraz prawo do ograniczenia przetwarzania danych

Użytkownik ma prawo zażądać od nas zaprzestania przetwarzania lub usunięcia wszystkich posiadanych przez nas danych osobowych użytkownika. W razie skorzystania z tego uprawnienia zachowamy informację o imieniu i nazwisku użytkownika powiązaną z takim żądaniem. Fakt skorzystania z tego uprawnienia nie zabrania nam przetwarzania nowych informacji podanych nam przez użytkownika w późniejszym czasie.

Prawo do przenoszenia danych

Użytkownik ma prawo zwrócić się do nas o przeniesienie, skopiowanie lub przekazanie drogą elektroniczną swoich danych osobowych w formie nadającej się do odczytu maszynowego.

Prawa dotyczące automatycznego podejmowania decyzji, w tym również profilowania

Czasami wykorzystujemy dane osobowe użytkownika do podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany. Czynności automatyczne obejmują między innymi analizę aktywności użytkownika na koncie, włączając w to wnioski, zamówienia, płatności itp. Ich celem jest potwierdzenie tożsamości użytkownika oraz zapobieganie przestępstwom i wykrywanie ich. Automatyczne podejmowanie decyzji jest konieczne, jeżeli użytkownik chce nadal dokonywać u nas zakupów przez Internet. Użytkownik ma prawo do odrzucenia decyzji automatycznych, ale może to oznaczać, że będzie mógł robić u nas zakupy wyłącznie w sklepach stacjonarnych.

Right to withdraw consent

W przypadkach, w których przetwarzanie danych zależy od zgody użytkownika, może on wycofać tę zgodę w dowolnej chwili.

W niektórych okolicznościach powyższe uprawnienia mogą być ograniczone, np. jeżeli realizacja wniosku użytkownika spowodowałaby ujawnienie danych osobowych innej osoby, jeżeli użytkownik zażąda usunięcia danych, które musimy posiadać zgodnie z prawem, lub jeżeli mamy uzasadniony interes, aby je zatrzymać. W takim wypadku poinformujemy o tym użytkownika, a następnie wykorzystamy jego dane wyłącznie do tych celów. Użytkownik może także nie być w stanie nadal korzystać z naszych usług, jeżeli chce, abyśmy zaprzestali przetwarzania jego danych osobowych.

W razie ogólnych pytań lub chęci skorzystania z dowolnego z uprawnień przysługujących użytkownikowi zapraszamy do wypełnienia formuzalu tutaj. Nasze procedury bezpieczeństwa mogą wymagać okazania dowodu tożsamości przed ujawnieniem użytkownikowi danych osobowych w odpowiedzi na zapytanie.

Zachęcamy użytkownika do skontaktowania się z nami w razie jakichkolwiek obaw dotyczących sposobu gromadzenia i wykorzystywania przez nas jego danych osobowych. Użytkownik ma również prawo do wniesienia skargi bezpośrednio do biura brytyjskiego komisarza ds. informacji (Information Commissioner’s Office), który jest organem nadzoru ds. ochrony danych osobowych w Wielkiej Brytanii. Dane do kontaktu z tą instytucją można znaleźć pod adresem: www.ico.org.uk. Użytkownik przebywający w innym państwie należącym do EOG może skontaktować się z lokalnym organem nadzoru. Wykaz właściwych organów nadzoru znajduje się na stronie: https://edpb.europa.eu/about-edpb/board/members_en.

Asset 2
12. Polityka prywatności dla mieszkańców Kalifornii

Jeżeli użytkownik jest mieszkańcem Kalifornii, mogą przysługiwać mu dodatkowe uprawnienia w odniesieniu do danych osobowych na mocy kalifornijskiej ustawy o prywatności konsumentów (California Consumer Privacy Act, „CCPA”) z 2018 roku.

Szczegółowe informacje na temat danych, które możemy gromadzić, zebraliśmy w naszej głównej Polityce prywatności. Zawarliśmy w niej również informacje na temat potencjalnego sposobu gromadzenia informacji oraz celów handlowych, dla których możemy gromadzić lub udostępniać dane osobowe użytkownika. Wyraźnie zaznaczyliśmy, że nie sprzedajemy danych osobowych wyłącznie dla korzyści finansowych. 

Pojęcie sprzedaży danych osobowych na mocy CCPA jest szerokie i obejmuje między innymi ujawnianie danych osobowych podmiotom zewnętrznym w zamian za świadczenie wzajemne, niekoniecznie jedynie za pieniądze. Naszym partnerom reklamowym udostępniamy spseudonimizowane identyfikatory, takie jak zamaskowane adresy e-mail i ciasteczka, do celów reklamowych.
Uprawnienia przysługujące użytkownikowi są podobne do obowiązujących w ramach RODO. W Kalifornii użytkownikowi przysługują w szczególności następujące uprawnienia:

Prawo dostępu do danych

Użytkownik może zażądać dostępu do informacji o kategoriach danych oraz do określonych danych osobowych, które zgromadziliśmy na jego temat, o kategoriach źródeł takich gromadzonych danych, celu handlowym gromadzenia lub sprzedaży danych osobowych, kategoriach podmiotów zewnętrznych, którym udostępniamy dane osobowe, kategoriach danych osobowych użytkownika, które ujawniliśmy i sprzedaliśmy w ciągu ostatnich 12 miesięcy, a także o kategoriach podmiotów zewnętrznych, którym takie dane osobowe zostały sprzedane.

Prawo do usunięcia danych

 Użytkownik ma prawo zażądać od nas usunięcia dowolnych danych osobowych zgromadzonych przez nas na jego temat (z pewnymi wyjątkami).

Prawo do rezygnacji ze sprzedaży danych osobowych użytkownika

Użytkownik ma prawo zażądać rezygnacji ze sprzedaży jego danych osobowych podmiotom zewnętrznym.

Prawo do ochrony przed dyskryminacją:

Użytkownik egzekwujący swoje uprawnienia na mocy CCPA uzyska taką samą obsługę i cenę jak inni użytkownicy.

Jak wyegzekwować uprawnienia przysługujące użytkownikowi

  • Żądanie dotyczące uprawnień (z wyjątkiem rezygnacji): Uzytkownik moze wypelnic formularz tutaj.
  • Rezygnacja ze sprzedaży danych użytkownika: Należy kliknąć „Do Not Sell My Personal Information” (Nie sprzedawać moich danych osobowych). 

Gdy użytkownik złoży stosowny wniosek, będziemy od niego wymagali podania niektórych danych, aby móc zweryfikować jego tożsamość i sam wniosek. Dane te mogą obejmować imię i nazwisko użytkownika, jego adres e-mail oraz adres zamieszkania.

Asset 2
13. Zmiany sposobu ochrony prywatności użytkownika.

Zastrzegamy sobie prawo do każdorazowej zmiany treści niniejszej podstrony w sposób odzwierciedlający sposób przetwarzania przez nas danych użytkownika. 
 
W przypadku dokonania istotnych zmian opiszemy je wyraźnie na stronie internetowej Superdry oraz w innych serwisach Superdry albo skorzystamy w tym celu z innych form kontaktu, np. e-maila, aby umożliwić użytkownikowi zapoznanie się z wprowadzonymi zmianami przed dalszym korzystaniem z naszych usług.

Asset 2
14. Dane do kontaktu w sprawie niniejszej Polityki.

W razie jakichkolwiek pytań, uwag, wniosków lub wątpliwości dotyczących niniejszej polityki prosimy o kontakt w pierwszej kolejności z naszym inspektorem ochrony danych pod adresem e-mail: dpo@superdry.com. Jeżeli nie będziemy w stanie zadowalająco rozpatrzyć skargi użytkownika, może on skierować ją do biura brytyjskiego komisarza ds. informacji (Information Commissioner’s Office) za pośrednictwem strony: https://ico.org.uk/make-a-complaint/. Użytkownik przebywający w innym państwie należącym do EOG może skontaktować się z lokalnym organem nadzoru. Wykaz właściwych organów nadzoru znajduje się na stronie: https://edpb.europa.eu/about-edpb/board/members_en Wszelkie zapytania dotyczące obsługi klienta i ostatnich zamówień należy kierować na adres: care@superdry.com. 

Ostatnia aktualizacja niniejszej polityki miała miejsce 15 marca 2021 r. Zmiany polityki miały na celu ustalenie zasad prywatności oraz dokładniejsze wyjaśnienie sposobu postępowania przez nas z danymi użytkownika, w tym także w odniesieniu do różnych celów, do których je wykorzystujemy.

Bądźmy w kontakcie!

Zyskaj zakulisowy dostęp do kampanii, współpracy, nowych produktów i wyprzedaży

Rejestrując się, wyrażasz zgodę na otrzymywanie od nas wiadomości marketingowych. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą Polityką prywatności.

  • kup produkty marki
  • Mapa strony
  • Dostawa
  • Gwarancja zwrotów
  • Centrum pomocy
  • Zwroty
  • Dostawa
  • o nas
  • Kwestie korporacyjne
  • Kariera
  • Spis sklepów
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Zgoda na pliki cookie
  • instagram
  • facebook
  • twitter
  • youtube

© Superdry 2023

      • Nowości
        Nowości
      • Kurtki & Płaszcze
        Kurtki & Płaszcze
      • Bluzy
        Bluzy
      • T-Shirty
        T-Shirty
      • Koszule
        Koszule
      • Koszulki Polo
        Koszulki Polo
      • Spodnie & Chinosy
        Spodnie & Chinosy
      • Jeansy
        Jeansy
      • Spodnie Joggery
        Spodnie Joggery
      • Swetry
        Swetry
      • Sporty Zimowe
        Sporty Zimowe
      • Domowe
        Domowe
      • Szorty
        Szorty
      • Odzież Sportowa
        Odzież Sportowa
      • Stroje Kąpielowe
        Stroje Kąpielowe
      • Koszulki
        Koszulki
      • Zobacz Wszystkie
        Zobacz Wszystkie
      • Torby & Plecaki
        Torby & Plecaki
      • Kapelusze & Czapki
        Kapelusze & Czapki
      • Rękawiczki
        Rękawiczki
      • Szaliki
        Szaliki
      • Bielizna
        Bielizna
      • Skarpetki
        Skarpetki
      • Paski
        Paski
      • Butelki Na Wodę
        Butelki Na Wodę
      • Zobacz Wszystkie
        Zobacz Wszystkie
      • Zobacz Wszystkie
        Zobacz Wszystkie
      • Tenisówki
        Tenisówki
      • Buty Weganskie
        Buty Weganskie
      • Klapki
        Klapki
      • Japonki
        Japonki
        • Bestsellery
          Bestsellery
        • Najbardziej Poszukiwane
          Najbardziej Poszukiwane
        • Merchant Store
          Merchant Store
        • Kolekcja Zimowa
          Kolekcja Zimowa
        • Bawełna Organiczna
          Bawełna Organiczna
      • Nowości
        Nowości
      • Kurtki & Płaszcze
        Kurtki & Płaszcze
      • Bluzy
        Bluzy
      • Sukienki
        Sukienki
      • Koszulki & Koszule
        Koszulki & Koszule
      • T-Shirty
        T-Shirty
      • Swetry
        Swetry
      • Jeansy
        Jeansy
      • Spodnie & Chinosy
        Spodnie & Chinosy
      • Spodnie Joggery
        Spodnie Joggery
      • Legginsy
        Legginsy
      • Sporty Zimowe
        Sporty Zimowe
      • Domowe
        Domowe
      • Kombinezony
        Kombinezony
      • Szorty
        Szorty
      • Spódnice
        Spódnice
      • Odzież Sportowa
        Odzież Sportowa
      • Stroje Kąpielowe
        Stroje Kąpielowe
      • Zobacz Wszystkie
        Zobacz Wszystkie
      • Torby & Plecaki
        Torby & Plecaki
      • Czapki
        Czapki
      • Rękawiczki
        Rękawiczki
      • Szaliki
        Szaliki
      • Bielizna
        Bielizna
      • Skarpetki
        Skarpetki
      • Butelki Na Wodę
        Butelki Na Wodę
      • Zobacz Wszystkie
        Zobacz Wszystkie
      • Tenisówki
        Tenisówki
      • Buty Weganskie
        Buty Weganskie
      • Klapki
        Klapki
      • Japonki
        Japonki
        • Bestsellery
          Bestsellery
        • Najbardziej Poszukiwane
          Najbardziej Poszukiwane
        • Kolekcja Zimowa
          Kolekcja Zimowa
        • Bawełna Organiczna
          Bawełna Organiczna
      • Bestsellery
        Bestsellery
      • Kurtki
        Kurtki
      • T-Shirty
        T-Shirty
      • Bluzy
        Bluzy
      • Swetry
        Swetry
      • Sport
        Sport
      • Bestsellery
        Bestsellery
      • Kurtki
        Kurtki
      • Bluzy
        Bluzy
      • T-Shirty
        T-Shirty
      • Sport
        Sport
Moje kontoLista życzeńLokalizator sklepów