offline icon
You're Browsing Offline - Some functionality will be limited.

Warunki ogólne

Specjalna infolinia strony internetowej: +44 (0)333 3212222

CZYM JEST SUPERDRY?

Jesteśmy spółką działającą pod nazwą Supergroup Internet Limited. Prowadzimy stronę internetową pod adresem Superdry.com („Strona internetowa”) – kupując produkt na Stronie („Produkt”), kupujesz go od nas.

Jesteśmy firmą zarejestrowaną na terytorium Anglii i Walii pod numerem 07139044. Nasza siedziba znajduje się pod adresem Unit 60, The Runnings, Cheltenham, Gloucestershire, GL51 9NW, Wielka Brytania. Nasz numer VAT to GB974823775.

Jeśli potrzebujesz się z nami skontaktować, zapoznaj się z zakładką Kontakt naszej Strony, na której znajdują się informacje na temat wszystkich opcji kontaktu.

DLACZEGO STOSUJEMY WARUNKI OGÓLNE

Warunki ogólne („Warunki”):

  • zawierają zasady regulujące korzystanie ze Strony internetowej, w tym materiałów, które możesz wykorzystać na blogu oraz w recenzjach;
  • określają wszelkie zasady dotyczące zakupu Produktu; oraz
  • zawierają informacje, które mamy obowiązek przekazać na mocy prawa konsumenckiego obowiązującego na terenie Polski, na przykład informacje o prawach przysługujących konsumentowi na mocy regulacji Unii Europejskiej z 2013 r. (dotyczących informacji konsumenckich, anulowania zamówień i innych praw) („Przepisy dotyczące praw konsumenta”).

Korzystanie ze Strony internetowej, zakup Produktu bądź przesłanie jakichkolwiek materiałów na Stronę internetową jest jednoznaczne ze zgodą na obowiązujące w tym czasie Ogólne warunki. Są one prawnie wiążące dla obu stron.

Zapoznaj się z nimi oraz kliknij tutaj, aby wydrukować lub zapisać je. Aktualna wersja niniejszych Ogólnych warunków została wydana w czerwcu 2018 roku. W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt.

Ogólne warunki są powiązane z innymi dokumentami, w których zawarto inne istotne informacje:

  • naszą Polityką prywatności, w której przedstawiamy zakres informacji, które na Twój temat gromadzimy oraz informujemy o sposobach, w jaki je wykorzystujemy i ujawniamy („Polityka Prywatności”);
  • naszą Polityką dostaw, w której informujemy o opcjach dostawy Produktu oraz wszelkich ograniczeniach dotyczących miejsca dostawy bądź dodatkowych opłatach („Polityka dostaw”); oraz
  • naszą Polityką zwrotów, w której informujemy o sposobie zwracania Produktu w określonych okolicznościach, w tym z powodu zmiany zdania w oparciu o przepisy dotyczące zawierania umów z konsumentem („Polityka zwrotu”).

ZAMAWIANIE PRODUKTÓW: ZASADY FUNKCJONOWANIA UMOWY

Gdy sprzedajemy produkt, zawieramy z konsumentem umowę sprzedaży, podobnie jak w przypadku wszelkich innych zakupów. Ta część Ogólnych warunków wyjaśnia zasadę jej działania.

Zamówienie produktu, które składasz za pomocą Strony internetowej, stanowi ofertę kupna Produktu. W momencie otrzymania od Ciebie zamówienia, prześlemy Ci wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia zawierającym listę wszystkich Produktów, które zdecydowałeś(-aś) się zakupić, a także informacją o szacunkowej dacie dostawy.

E-mail z potwierdzeniem zamówienia oznacza naszą akceptację Twojej oferty. W tym momencie zostaje zawarta między nami umowa, na mocy której decydujesz się zamówiony Produkt zakupić, a my dokonujemy jego sprzedaży.

W kolejnej wiadomości poinformujemy Cię o terminie, w jakim zrealizujemy wysyłkę Produktu.

CENA I PŁATNOŚĆ

Ceny wszelkich Produktów są zgodne z cenami okresowo aktualizowanymi na Stronie internetowej, z wyjątkiem błędów oczywistych. Ceny te zawierają podatek VAT, ale nie obejmują kosztów dostawy, które zostaną dodane do całkowitej należności. W celu uzyskania dodatkowych informacji na ten temat, prosimy o zapoznanie się z naszą Polityką dostaw.

Nasza Strona internetowa obejmuje ogromną ilość Produktów, dlatego zawsze jest możliwe, że pomimo naszych starań, niektóre ceny Produktów wymienionych na Stronie internetowej okażą się nieprawidłowe. Cenę zazwyczaj weryfikujemy w ramach procesu wysyłki – jeżeli prawidłowa cena Produktu będzie niższa od podanej przez nas ceny, podczas wysyłki Produktu do klienta naliczymy niszą opłatę. Jeśli prawidłowa cena Produktu jest wyższa od ceny podanej na naszej Stronie internetowej, możemy skontaktować się z Tobą, aby zapytać, czy chcesz przystąpić do realizacji zamówienia po prawidłowej cenie lub w celu poinformowania Cię o anulowaniu Twojego zamówienia (aby dokonać zakupu produktu, konieczne będzie złożenie kolejnego zamówienia).

Akceptujemy płatność za pomocą metod płatności wymienionych tutaj.

Składając zamówienie na naszej Stronie internetowej, potwierdzasz, że podane przez Ciebie informacje dotyczące płatności są aktualne oraz że płatność zostanie w pełni wykonana w momencie, gdy Twoje zamówienie zostanie zaakceptowane i przetworzone przez nas.

DOSTĘPNOŚĆ I DOSTAWA PRODUKTÓW

Terminy dostaw są szacunkowe i nie są gwarantowane. Nie ponosimy odpowiedzialności (z tytułu zawartej umowy, powstałej wskutek zaniedbania bądź w inny sposób) za jakiekolwiek straty bądź szkody wynikające z nieprzestrzegania terminów dostawy, niezależnie od przyczyny. W zależności od stanu zapasów staramy się wysłać Produkty zamówione do godziny 19.30 w tym samym dniu roboczym.

Staramy się realizować wszelkie zamówienia, jednak naszym jedynym obowiązkiem w przypadku niedostępności Produktu bądź w przypadku, gdy z jakiegoś powodu nie jesteśmy w stanie dostarczyć konkretnego Produktu, będzie odstąpienie od pobrania opłaty za Produkt.

Nasza standardowa usługa dostawy do Polski jest bezpłatna. Wybór metody dostawy ekspresowej wiąże się jednak z koniecznością uiszczenia opłaty za dostawę. Istnieją lokalizacje, do których nie dostarczamy naszych Produktów. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat opcji dostawy, cen i ograniczeń, zapoznaj się z naszą Polityką dostawy.

ZMIENIŁEM(-AM) ZDANIE W KWESTII ZAMÓWIENIA – CHCIAŁBYM(-ABYM) ZWRÓCIĆ PRODUKT I OTRZYMAĆ ZWROT PŁATNOŚCI

Zgodnie z przepisami dotyczącymi praw konsumenta, w terminie do 14 dni roboczych od momentu otrzymania pewnych produktów, masz prawo poinformować sprzedawcę detalicznego o zmianie zdania i woli odesłania produktu. Uważamy, że okres ten jest zbyt krótki, dlatego na zwrot Produktu dajemy Ci 28 dni od momentu otrzymania Produktu.

Przepisy dotyczące praw konsumenta mają zastosowanie jedynie wobec niektórych kategorii produktów. Oznacza to, że nie można zmienić zdania i odesłać żadnego z poniższych Produktów:

  • Produkty, które zostały dla Ciebie spersonalizowane, w tym produkty, które zostały przez Ciebie dostosowane lub zmienione
  • Produkty, które nie mogą zostać odesłane ze względu na swój charakter (np. stroje kąpielowe i bielizna)

W przypadku zmiany zdania, należy zwrócić nam dany Produkt. Dopóki nie zdecydujesz się odesłać nam Produktu, przepisy dotyczące praw konsumenta nakładają na Ciebie obowiązek należytego dbania o Produkt.

Nie oznacza to jednak, że nie możesz przymierzyć Produktu bądź sprawdzić, czy jest dla Ciebie odpowiedni. Prosimy jedynie o traktowanie naszych Produktów z taką samą starannością jak w naszych sklepach. Postaraj się zatem nie odrywać etykiet, nie naruszyć jakichkolwiek plomb higienicznych ani naklejek, a także utrzymać oryginalne opakowanie w jak najlepszym stanie.

Nie ponosisz odpowiedzialności za koszty odesłania Produktu w przypadku, gdy się rozmyślisz, o ile skorzystasz z zalecanej przez nas usługi dostawy określonej w naszej Polityce zwrotów. W przypadku nieotrzymania Produktu jesteśmy w stanie zorganizować odbiór Produktu na Twój koszt. Jeśli nie odeślesz Produktu z powrotem lub, w przypadku nieodpowiedniego obchodzenia się z Produktem, zwrócony Produkt będzie uszkodzony, możemy zdecydować się na dochodzenie roszczenia w związku ze stratą/szkodą.

Szczegółowe informacje na temat zwrotów można znaleźć w naszej Polityce zwrotów.

Aby poinformować nas o zmianie zdania i woli anulowania zamówienia, prosimy o kontakt mailowy pod adresem care@superdry.com. Zachowaj kopię wiadomości e-mail na temat anulowania zamówienia. Po wysłaniu do nas wiadomości e-mail postępuj zgodnie z instrukcjami zawartymi w naszej Polityce zwrotów dotyczącymi zwrotu Produktu.

W terminie 14 dni od dnia otrzymania dowodu wysyłki Produktów bądź daty otrzymania Produktów (w zależności, co nastąpi wcześniej), dokonamy zwrotu wpłaconych środków, w tym kosztów dostarczenia Produktów na Twój adres.

Zwroty środków realizowane są za pomocą metody płatności, której użyto przy składaniu zamówienia. Jeśli zamiast zwrotu kosztów wolisz wymienić swój produkt(y), zapoznaj się z poniższą częścią.

PODOBA MI SIĘ ZAMÓWIONY PRODUKT, ALE CHCIAŁBYM(-ABYM) INNY ROZMIAR/KOLOR

W przypadku wymiany Produktu na produkt w innym rozmiarze lub o innym kolorze, prosimy o kontakt w terminie 28 dni od dnia otrzymania Produktu. Postępuj zgodnie z powyższą częścią dotyczącą anulowania zamówień, a w momencie anulowania zamówienia po prostu poinformuj nas o tym, że zamiast zwrotu kosztów chcesz dokonać wymiany.

Jeśli rozmiar/kolor, na który chciałbyś wymienić dany Produkt jest niedostępny, poinformujemy Cię o tym i zamiast tego zwrócimy Ci koszty zakupu.

PROBLEMY Z ZAMÓWIENIEM

Należy przestrzegać instrukcji użytkowania i pielęgnacji dla danego produktu.

W przypadku odzieży ważne jest, aby w zakresie prania postępować zgodnie z zaleceniami na metce. Przed opuszczeniem fabryki każda partia produkcyjna naszej odzieży jest dokładnie testowana pod względem prania i sprawdzana pod względem jakości. W przypadku akcesoriów ważne jest, aby postępować zgodnie z wszelkimi instrukcjami producenta na temat ograniczeń dotyczących sposobu korzystania z akcesoriów.

Twoim obowiązkiem jest należyte dbanie o zakupiony Produkt. Nie ponosimy wobec Ciebie odpowiedzialności za problem z produktem w takim zakresie, w jakim wynika on z niewłaściwego użytkowania bądź pielęgnacji.

Rozumiemy jednak, że czasami nie wszystko idzie zgodnie z planem. Jeśli masz problem ze swoim Produktem, skontaktuj się z nami, aby uzyskać pomoc, korzystając z poniższych informacji kontaktowych.

„Otrzymałem(-am) wadliwy Produkt”

Jeśli uważasz, że otrzymany przez Ciebie Produkt jest wadliwy, skontaktuj się telefonicznie z naszym zespołem obsługi klienta pod numerem +44(0) 333 3212222 lub drogą elektroniczną pod adresem care@superdry.com. Od naszego zespołu uzyskasz informacje o dalszym postępowaniu. Proszę podać jak najwięcej informacji dotyczących wady.

„Otrzymałem(-am) Produkt niezgodny z zamówieniem”

W przypadku otrzymania Produktu niezgodnego z zamówieniem skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta pod adresem care@superdry.com. Poinformujemy Cię o postępowaniu związanym ze zwrotem Produktu. Proszę podać jak najwięcej informacji dotyczących nieprawidłowego artykułu.

„W paczce brakuje Produktu”

Czasami nie wysyłamy wszystkich zamówionych artykułów jednocześnie, zatem sprawdź specyfikację dostawy oraz wiadomości e-mail, aby sprawdzić, czy któryś z Twoich produktów został wysłany oddzielnie.

Jeśli w specyfikacji dostawy widnieje artykuł, którego nie ma w paczce, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem care@superdry.com, który postara się rozwiązać problem możliwie jak najszybciej.

NASZA ODPOWIEDZIALNOŚĆ WOBEC CIEBIE

Dokładamy wszelkich starań, aby należycie opracować materiały znajdujące się na naszej Stronie internetowej. Jednakże materiał znajdujący się na naszej Stronie jest prezentowany bez żadnych warunków ani gwarancji co do jego dokładności lub przydatności do określonego celu. Jeśli napotkasz jakikolwiek problem, skontaktuj się z nami, abyśmy mogli go naprawić.

W razie potrzeby zastrzegamy sobie prawo do zawieszenia dostępu do naszej Strony internetowej w celu wykonania rutynowych lub awaryjnych prac. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności w przypadku, gdy nasza Strona internetowa z jakiegokolwiek powodu nie jest dostępna. Nie ponosimy wobec Ciebie odpowiedzialności za jakiekolwiek błędy, pominięcia, problemy techniczne, z którymi możesz się spotkać, a także skutki korzystania z materiałów znajdujących się na naszej Stronie internetowej, stronach z nią powiązanych oraz zamieszczanych na niej materiałach.

W przypadku naruszenia przez nas niniejszych Ogólnych warunków będziemy ponosić odpowiedzialność tylko za straty, które w związku z takim naruszeniem poniesiesz wyłącznie w stopniu, w jakim stanowiły one dla obu stron racjonalnie przewidywalne następstwo w momencie zamówienia przez Ciebie odpowiedniego Produktu lub w momencie korzystania przez Ciebie ze Strony internetowej.

Nasza całkowita odpowiedzialność za złożone przez Ciebie zamówienie na Produkt będzie ograniczona do kwoty, jaką zapłaciłeś(-aś) za Produkt.

Powyższe ograniczenia i wyłączenia nie wpływają na Twoje ustawowe prawa i mają zastosowanie wyłącznie w zakresie dozwolonym przez obowiązujące prawo. Żadne z postanowień niniejszych Ogólnych warunków nie ogranicza naszej odpowiedzialności za uszczerbek na zdrowiu bądź śmierć w związku z naszym zaniedbaniem.

Jako że zajmujemy się sprzedażą Produktów przeznaczonych do użytku osobistego, nasza odpowiedzialność wobec Ciebie w żadnym wypadku nie obejmuje strat biznesowych, takich jak utrata danych, utrata zysków, straty sprzedażowe bądź przerwanie działalności gospodarczej.

KORZYSTANIE ZE STRONY INTERNETOWEJ

Własność intelektualna

„superdry” jest zarejestrowanym znakiem towarowym DKH Retail Limited (działającym jako Laundry Athletics), należącym do naszej grupy spółek. Członkowie naszej grupy spółek są właścicielami bądź posiadaczami licencji do wszelkich znaków towarowych oraz wszelkich innych znaków, nazw handlowych, nazw marek, nazw firm, ilustracji, obrazów, logotypów, zarejestrowanych lub niezarejestrowanych wzorów, praw autorskich i innych praw własności intelektualnej, które pojawiają się na naszej Stronie internetowej.

Masz prawo do korzystania z materiałów na naszej Stronie internetowej jedynie w bardzo ograniczonym zakresie: możesz korzystać ze Strony internetowej wyłącznie zgodnie z jej przeznaczeniem, niniejszymi Ogólnymi warunkami i tylko do celów osobistych o charakterze niehandlowym. Wyłącznie w takim zakresie! Kopiowanie, powielanie, ponowna publikacja, pobieranie, zamieszczanie na stronach internetowych, transmitowanie, udostępnianie do publicznej wiadomości bądź wykorzystanie jakiejkolwiek części naszej Strony internetowej w inny sposób jest zabronione.

Zamieszczając recenzje bądź postując na naszym blogu, dbaj o to, aby publikowana treść była zgodna z prawem, przyjazna oraz prosta i przejrzysta!

Zasady

Niektóre obszary Strony internetowej pozwalają Ci na zamieszczanie treści. Chcemy, aby wszyscy użytkownicy cieszyli się z korzystania z naszej Strony internetowej, w związku z czym obiecujesz, że zamieszczane przez Ciebie treści („Treść”) nie będą:

  • obejmować materiałów, które mogą kogokolwiek zniesławić, są nieprzyzwoite, obraźliwe, nienawistne bądź prowokujące;
  • promować materiałów o wyraźnie seksualnym charakterze, przemocy bądź dyskryminacji ze względu na rasę, płeć, wyznanie, narodowość, niepełnosprawność, orientację seksualną lub wiek;
  • naruszać jakichkolwiek praw autorskich, praw do baz danych, znaków towarowych bądź innych praw własności intelektualnej osób trzecich;
  • stanowić groźby, naruszać prywatności, powodować przykrości, niedogodności lub zbędnego niepokoju, służyć nękaniu, irytowaniu, zawstydzaniu, niepokojeniu ani denerwowaniu innych osób;
  • być stosowane w celu podszywania się pod jakąkolwiek osobę, fałszywego przedstawienia własnej tożsamości, powiązania z jakąkolwiek osobą lub sprawiania pozorów, że dana osoba jest z nami powiązana, lub
  • być stosowane w celu przekazania lub doprowadzenia do wysyłki niechcianych materiałów reklamowych lub promocyjnych.

Kto jest właścicielem publikowanych treści

Przesyłając swoje Treści, udzielasz nam (i naszej grupie spółek) wieczystej, nieodpłatnej, niewyłącznej, nieodwołalnej licencji na powielanie, modyfikowanie, tłumaczenie, udostępnianie, rozpowszechnianie i sublicencjonowanie Treści, w całości lub w części oraz w dowolnej formie, w tym do celów marketingowych w ramach naszych własnych materiałów i w mediach społecznościowych.

Twoje obowiązki

Ponosisz odpowiedzialność za wszelkie straty, koszty i wydatki poniesione przez nas w sposób uzasadniony, wszelkie przyznane nam sądownie odszkodowania oraz wszelkie kwoty opłacone przez nas w wyniku ugody wynegocjowanej przez nas z powodu:

  • jakichkolwiek roszczeń osób trzecich zarzucających, że Twoja Treść stanowi zniesławienie, jest obraźliwa, nieprzyzwoita, pornograficzna, lub niezgodna z jakąkolwiek ustawą, przepisem bądź kodeksem postępowania;
  • wszelkich roszczeń osób trzecich twierdzących, iż Twoja Treść narusza prawa autorskie bądź inne prawa własności intelektualnej osoby trzeciej; oraz
  • wszelkich roszczeń osób trzecich twierdzących, iż Twoja Treść narusza poufność bądź prawo do prywatności.

Usunięcie treści

Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zamieszczania Treści na Stronie internetowej lub usunięcia Treści już opublikowanych na Stronie internetowej, jednocześnie informując, że nie moderujemy aktywnie publikowanych treści.

Nie należy ponownie próbować publikować treści, których nie udostępniliśmy na Stronie internetowej lub które wcześniej z niej usunęliśmy.

Wirusy, hakowanie, scraping

Nie wolno niezgodnie z przeznaczeniem wykorzystywać naszej Strony internetowej poprzez świadome wprowadzanie wirusów, trojanów, robaków, bomb logicznych, rejestratorów klawiszy, oprogramowania szpiegującego, reklamowego ani innych materiałów, które są złośliwe lub szkodliwe technologicznie. Próby uzyskania nieuprawnionego dostępu do naszej Strony internetowej, serwera, na którym jest przechowywana nasza Strona internetowa, bądź jakiegokolwiek serwera, komputera lub bazy danych powiązanych z naszą Stroną internetową są zabronione. Zabrania się atakowania naszej Strony internetowej poprzez blokadę usług bądź atak DRDoS.

Naruszenie powyższego postanowienia może stanowić przestępstwo karne na mocy Ustawy o wymiarze sprawiedliwości z 2001 roku (kradzież i oszustwa). Wszelkie naruszenia tego rodzaju będziemy zgłaszać odpowiednim organom ścigania, współpracując z nimi w celu ujawnienia Twojej tożsamości. W przypadku takiego naruszenia Twoje prawo do korzystania z naszej Strony internetowej natychmiast wygaśnie.

Ponadto wyraźnie zabraniamy stosowania jakichkolwiek technologii gromadzenia danych, z jakiegokolwiek powodu stosowanych do przeszukiwania naszej Strony internetowej.

OGÓLNE

Usługi osób trzecich

Od czasu do czasu zapewniamy za pośrednictwem naszej Strony internetowej dostęp do usług świadczonych przez osoby trzecie. Aby uzyskać dostęp do tych usług, należy zarejestrować się u tych osób trzecich i bezpośrednio z nimi się skontaktować.

Nie mamy kontroli nad treścią tych osób trzecich ani sposobem, w jaki wykonują one swoje usługi. W związku z tym użytkownik korzysta z tych usług na własne ryzyko, a my nie ponosimy odpowiedzialności za nie ani za jakiekolwiek straty bądź szkody, które mogą powstać w wyniku korzystania z nich.

Zdarzenia poza naszą kontrolą

Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za niewykonanie lub opóźnienie w wykonaniu któregokolwiek z naszych zobowiązań wobec Ciebie, które są spowodowane zdarzeniami pozostającymi poza naszą uzasadnioną kontrolą, w tym przypadkami siły wyższej, pożarem, powodzią, niekorzystną pogodą, eksplozją, wojną, aktem terroryzmu, zbiorowym sporem z pracodawcą lub działaniami lokalnego lub centralnego rządu bądź innych właściwych organów.

Rozdzielność postanowień umowy

Jeżeli którekolwiek z niniejszych postanowień zostanie uznane za nieważne, pozostałe postanowienia zachowają ważność w najszerszym zakresie dozwolonym przez prawo

Całość porozumienia

Niniejsze Ogólne warunki stanowią kompletną umowę między nami a Tobą w zakresie dostaw Produktów i/lub korzystania z naszej Strony internetowej. Wszelkie dodatkowe, zażądane bądź zakomunikowane przez Ciebie warunki nie będą wchodzić w skład naszej umowy, niezależnie od tego, czy zostały zaakceptowane przez naszego pracownika.

Nasze prawo do zmiany niniejszych Ogólnych warunków

Zastrzegamy sobie prawo, aby okresowo wprowadzać zmiany w niniejszych Ogólnych warunkach. W momencie zamawiania Produktów lub korzystania ze Strony internetowej w inny sposób obowiązuje Cię aktualna wersja Ogólnych warunków.

Właściwe prawo i jurysdykcja

Niniejsze Ogólne warunki podlegają prawu polskiemu. Zobowiązujemy się dążyć do jak najszybszego i najsprawniejszego rozwiązywania sporów. Jeżeli nie jesteś zadowolony(-a) ze sposobu, w jaki zajmujemy się jakimkolwiek sporem i w związku z tym chcesz wszcząć postępowanie sądowe, powinieneś/powinnaś uczynić to na terenie Polski.

Polityka reklamacji

Procedura reklamacji Superdry

W przypadku niezadowolenia z zakupionego Produktu, możesz zwrócić go zgodnie z naszą Polityką zwrotówW przypadku niezadowolenia z otrzymanej odpowiedzi lub z innych doświadczeń związanych z Superdry, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta telefonicznie pod numerem 0333 3212222 lub drogą elektroniczną pod adresem care@superdry.com.

Po otrzymaniu reklamacji przez nasz zespół obsługi klienta, potwierdzimy ją pocztą elektroniczną w ciągu 24 roboczogodzin, zatem w przypadku wpłynięcia reklamacji o g. 17:00 w piątek, potwierdzenie otrzymasz do g. 17:00 w poniedziałek./p>

Jeśli Twój problem nie jest skomplikowany, skontaktujemy się z Tobą w sprawie rozwiązania go w ciągu 72 roboczogodzin od momentu, gdy przesłaliśmy potwierdzenie.

Jeśli po otrzymaniu ostatecznej odpowiedzi od naszego zespołu obsługi klienta uznasz, że Twój problem nie został w pełni rozwiązany, poinformuj o tym nasz zespół obsługi klienta, który przekaże reklamację zespołowi ds. reklamacji. Nasz zespół ds. reklamacji rozpatrzy Twoją reklamację zgodnie z powyższymi terminami.

Jeśli nadal jesteś niezadowolony(-a) z rozwiązania sprawy, a Produkt, którego dotyczy reklamacja został zakupiony w sklepie stacjonarnym, możesz skontaktować się z niezależnym, certyfikowanym dostawcą usług rozstrzygania sporów, który pomoże Ci wynegocjować z nami inny sposób rozwiązania sprawy. Zobowiązujemy się w pełni współpracować z takim podmiotem w ramach tej procedury. Następujący usługodawcy realizują usługi w zakresie niezależnego rozstrzygania sporów:

UsługodawcaWitryna internetowa
Pro Mediate UK Limitedwww.promediate.co.uk
Rzecznik ds. sprzedaży detalicznejwww.theretailombudsman.org.uk
Rzecznik ds. rozstrzygania sporówwww.ombudsman-services.org
NetNeutrals EU Limitedwww.netneutrals.com

Jeśli nadal jesteś niezadowolony(-a) z rozwiązania sprawy, a Produkt, którego dotyczy reklamacja został zakupiony w sklepie internetowym, możesz przekazać sprawę niezależnemu dostawcy usług rozstrzygania sporów na następujących stronach internetowych:

http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Środki na koncie klienta - Regulamin

Regulamin korzystania ze środków na koncie klienta:

W przypadku posiadania środków na koncie klienta lub zastosowania innej promocji finansowania w ramach konta klienta, warto pamiętać o następujących kwestiach:

  • Środki na koncie Superdry („My”, „nam”, „nasz”) można wykorzystać na zakup naszych Produktów znajdujących się na stronie internetowej www.superdrystore.pl
  • Środki znajdujące się na koncie można w ten sposób wykorzystać wyłącznie w przypadku zarejestrowania adresu poczty elektronicznej, zatem konieczne jest utworzenie konta.
  • Środki znajdujące się na koncie nie podlegają przeniesieniu, zwrotowi i nie mogą zostać wymienione na gotówkę.
  • Wartość środków znajdujących się na koncie zostanie automatycznie pomniejszona w momencie finalizacji zamówienia i uwzględniona na potwierdzeniu zamówienia i fakturze.
  • Jeśli wartość Produktów przekracza wartość znajdujących się na koncie środków, pozostała kwota musi zostać opłacona za pomocą innej metody płatności.
  • Znajdujące się na koncie środki będą dostępne przez ograniczony okres. W przypadku niewykorzystania tych środków w ustalonym okresie, ich ważność wygaśnie.
  • Środki te można wykorzystać jedynie w przypadku zamówień online i nie mogą one być wykorzystywane do zakupów w sklepie stacjonarnym, w tym do zamówień kioskowych.
  • Znajdujących się na koncie środków nie można wykorzystać na zakup kart podarunkowych.
  • Środki na koncie można wykorzystać do większości zakupów, jednak czasem obowiązywać mogą wyjątki. Zastrzegamy sobie ponadto prawo, aby w dowolnym momencie wprowadzić zmiany dotyczące tych środków.
  • • Jeżeli chcesz zwrócić przedmioty zakupione za pomocą środków z konta, możesz to uczynić zgodnie z naszą Polityką zwrotów, którą można znaleźć tutaj.
  • • Gdy, w przypadku zwrotu kosztów zakupu dokonanego przy użyciu środków z konta w połączeniu z inną metodą płatności, łączna kwota zwrotu przekracza kwotę wpłaconą przy użyciu środków znajdujących się na koncie, wówczas należna kwota zostanie zwrócona za pomocą wcześniej zastosowanej metody płatności (karta debetowa/kredytowa lub gotówka).
Powrót do góry